Nystart för bloggen!

Tråkig och ointressant? Inte nu lägre! Har bestämt mig för en hel nystart av bloggen. Färgglada bilder, tips och massor med nytt.
 
Jag är en glad tjej på femton år som är född i Stockholm. Hästar, musik, Melissa Horn, December månad, fotografering, färga håret, skratta och kompisar är några av mina många intressen. Jag rider på Tyresö ridskola där jag tar hand om en liten underbar shettlandsponny. Hon heter Misty och är min allra bästa vän ♥ Hat tagit hand om henne sen jag var tio år gammal och kommer aldrig sluta.
Har en liten hund på ett och ett halv år som heter Thor. En lustig liten bostonterrier med ibland för mycket energi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0